tiistai 13. marraskuuta 2012

Pari pientä pistelyä

olen saanut ihan valmiiksikin asti.
Siis viimeistelytkin tein =).
Vaikka halloween jo meni, niin laitan tämän silti tänne =).
 
 
ja toinen on sitten koira-aiheinen pistely...
 
 
***

 
Joulukortteja olen myös askarrellut...
Leimailu on kyllä valtavan mukavaa,
ja sitä huomaa tarvitsevansa vaikka mitä tarvikkeitakin,
joten täytyy yrittää olla kiltti,
että voi ostaa itselleen joululahjaksi paljon uusia askartelutarvikkeita =D.
Kunhan vielä oppisin värittämään noita kuvia siten kuin haluaisin osata. 
No tässä kuitenkin muutama korttikyhäelmä.
 


 
Jämäpalakortti...
 
 
 
***
 
Isänpäivääkin sitä juhlittiin.
Nämä lasten tekemät askartelut on niin ihania. 
Isin saamat aarteet <3
 


 
 
***
 
Loppuun vielä minun tekemä Nalle kortti.

 
 
 
 

 

 

 
 

6 kommenttia:

  1. Kivat pikkupistelyt ja joulukortit. Niin hellyttäviä nuo lasten isänpäivätervehdykset.

    VastaaPoista
  2. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan:)
    Kivoja joulukortteja!

    VastaaPoista
  3. Upeita ristipistoja ja kortteja olet tehnyt!
    Osallistuit arvontaani ja kävi niin että voitit:) Laitatko minulle s.postia niin saan toimitettua sinulle palkintosi! nannaliina@wippies.com

    (http://korttisirkus.blogspot.fi/)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommenteista! Mahtavuus! Kävipä minulla hyvä tuuri.

      Poista
  4. Onnea Korttisirkuksen arvonnan voitosta :)

    VastaaPoista