lauantai 6. lokakuuta 2012

Vihdoin ja viimein

(melkein 2 kuukautta siinä meni) sain ongelman selätettyä ja saan taas tänne kuvia!
En vaan kertakaikkiaan pärjännyt tän koneen kanssa, kun on nuo nörtteily taidot kovin olemattomia. Mutta nyt toimii taas ja ihan ite osasin. 
 
Tässä välillä olen ommellut vaihteeksi taas lisää pussukoita, sitten olen kutonut (tai oikeastihan sitä taidetaan kutsua neulomiseksi, mutta minä aina kudon =D) yhden huivin ja toinen on nyt menossa. Pistelyissä on menossa LK:n ihana lumiukko taulu sekä pari halloween juttua.
 
Olen jo pitkään haaveillut ja halunnut kokeilla leimailua, ja vihdoin ja viimein nyt  pariviikkoa sitten ostin muutamia välineitä. Ja on se kyllä mukavaa touhua, eikä ollenkaan niin vaikeaa kuin olen sen kuvitellut olevan. Minä kun en juurikaan ole tehnyt aikaisemmin edes kortteja, niin nyt on sitten "tehtävä" myös niitä =D.
 
Minua suosi tässä taannoin arpaonni (ekaa kertaa blogiarvonnassa) ja voitin  Paulakristiinan blogissa olevasta kilpailusta näin ihanan palkinnon!
Voi että minä niin tykkään tästä pöllöstä!
 
 
 
 
Nyt on iltaisin pihalla tosi pimeää ja jos sataa, niin vielä pimeämpää. Niinpä olen ommella hurautellut koirille heijastinpantoja ja samallalailla olen tehnyt heijastimet myös omiin jalkoihin ja käsiin (kun koirien kanssa liikkuu, niin kaikki narussa heiluvat heijastimet on hankalia, kun ne on aina taluttimessa kiinni).
 
 
Tämä heijastinpantanippu meni ystävälle,
 joka laittoi ne pentupakettiin näille.
(näitä karvaneniä oli kaikkiaan kahdeksan <3 )
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti